Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
about_01
Galerija_16
DJEČJI VRTIĆ JESENJE

O nama

Dječji vrtić Jesenje ustanova je za rani odgoj i obrazovanje koji djeluje na području Općine Jesenje. Kroz provedbu različitih programa utemeljenih na humanističko-razvojnom pristupu, usmjereni smo razvoju dječjih potencijala, poštivanju dječjih prava i uvažavanju individualnih potreba djece. Svojim djelovanjem pružamo podršku obitelji, pridonosimo razvoju roditeljskih kompetencija i doprinosimo razvoju društvene zajednice.

  • Briga i sigurnost
  • Za ljepše djetinjstvo
  • Radno iskustvo
  • Visoko obrazovanje
ONama_F1
Onama_F2

Naša misija i vizija

  • Učiniti djetinjstvo djeci ljepšim i veselijim S mnogo pažnje i ljubavi, uvažavanja, poštujući sva njihova prava, njegovati i poticati svestrani razvoj i pripremati ih za život. U suradnji s roditeljima i društvenom sredinom svako dijete pripremiti za odgovoran život u slobodnoj zajednici u duhu razumijevanja, mira, snošljivosti, ravnopravnosti spolova i prijateljstva.
  • Odgojno-obrazovni rad u skladu s aktualnim potrebama Promišljanje odgojno-obrazovnog rada u skladu s aktualnim potrebama, razvojnim sposobnostima, individualnim osobitostima i interesima djece. Građenje zajedništva temeljenog na humanim vrijednostima. Kao ustanovu koja će postati neizostavan dio lokalne zajednice i slike mjesta, misija vrtića iz Jesenja izvirati će i iz povijesno-kulturne baštine mjesta.
  • Sigurnost, dobrobit i zadovoljstvo djece Sigurnost, dobrobit i zadovoljstvo djece u vrtiću i razvoj životno važnih kompetencija potrebnih za budući kvalitetan osobni, društveni i profesionalni život predstavljaju našu osnovnu svrhu vrtića.
  • Toplo i vedro ozračje Stvaranje toplog i vedrog ozračja u kojem se svako dijete osjeća dobrodošlo, sigurno i zadovoljno
  • Razvoj životno važnih kompetencija Potičemo razvoj 7 životnih kompetencija koje su važne za svako dijete: samopouzdanje, samopoštovanje, povjerenje, sreću, znatiželju, otvorenost, snagu volje i socijalne vještine
  • Poticajno okruženje Kreiranje poticajnog materijalnog i podržavajućeg socijalnog okruženja za igru, učenje i dječjeg stvaralaštva
  • Podrška roditeljima Stvaranje primjerenih uvjeta za rast i razvoj svakog djeteta u dopunjavanju obiteljskog odgoja u suradnji s roditeljima
  • Lokalni običaji i ljubav prema prirodi Kod svakog djeteta potičemo njegovanje lokalnih običaja (bilo na područnoj ili lokalnoj razini), ljubav prema ljepoti prirode i želji da se kao takva očuva

Naši ciljevi

U odnosu na dijete

Onama_Dijete
  • Vrtić po mjeri djeteta danas i kvalitetna priprema djece za budući život Kroz lepezu primarnih preventivnih, zaštitnih i razvojnih programa štititi djecu od nepovoljnih utjecaja, prevenirati rizična ponašanja djece i razvijati njihove pozitivne unutarnje potencijale i snage kako bi se uspješno nosili s izazovima suvremenog svijeta i života. U radu s djecom njegovati spontanu igru, raznolike oblike stvaralačkog izražavanja djece i podržavati smislene strategije aktivnog i suradničkog učenja djece u svakodnevnim životnim situacijama i ciljanim aktivnostima kako bi djeca usvojila životno važna znanja, vještine i stavove. Življenje djece u vrtiću obogaćivati različitim kulturno-umjetničkim, športsko-rekreativnim, društveno-zabavnim događanjima.
    Sigurnost svakog djeteta, razvoj samopouzdane, samostalne, emocionalno senzibilne, odgovorne, kreativne i prije svega sretne i zadovoljne osobe.

U odnosu na roditelje

slider
  • Roditelji u vrtiću – vrtić obiteljski centar Podržavati aktivnu uključenost roditelja u svim etapama odgojno-obrazovnog procesa od planiranja i programiranja odgojno-obrazovnog rada, sudjelovanja u realizaciji aktivnosti s djecom do vrednovanja postignuća. Kroz različite komunikacijske i prezentacijske oblike suradnje održavati dobru informiranost roditelja o djeci, odgojno-obrazovnom radu i događanjima u vrtiću. Organizacijom zanimljivih igraonica i radionica, te zajedničkih događanja za djecu, roditelje i zaposlenike nastojati zadovoljiti različite interese i potrebe roditelja za druženjem i zabavom. Roditeljima nuditi posebne besplatne programe za osnaživanje njihovih roditeljskih kompetencija. Afirmacija i osnaživanje obitelji u području afirmativne roditeljske uloge te usklađenog partnerskog djelovanja vrtić – obitelj, zadovoljan roditelj.

U odnosu na okruženje

Onama_Okruzenje
  • Unaprjeđivati sigurnost, funkcionalnost, razvojnu primjerenost i poticajnost, estetiku, obogaćivanje raznovrsnim poticajima, okruženje koje preslikava zaposlene, stav o djetetu.

U odnosu na ozračje

ONama_Ozracje
  • Vrtić za društvenu zajednicu Ostvarivati intenzivnu suradnju s drugim okolnim vrtićima. Samoinicijativno organizirati susrete sa sustručnjacima iz drugih vrtića i spremno se odazivati na aktivno sudjelovanje u stručnim skupovima u organizaciji nadležnih institucija na kojima možemo podijeliti svoja profesionalna iskustva i prezentirati postignuća odgojne prakse. Sudjelovati u različitim kulturno-humanitarnim akcijama za dobrobit djece s posebnim potrebama ili iz socijalno depriviranih sredina. Suradnja s udrugama na području kroz kreiranje sadržaja za dobrobit djece. Zadovoljstvo djece, roditelja, zaposlenika i zajednice.

U odnosu na stručni tim

ONama_Strucni_Tim
  • Zajednica koja uči - znanje se množi kada se dijeli Kroz različite oblike internog stručnog usavršavanja, osobito kroz iskustvene radionice, stalno unaprjeđivati osobne potencijale i profesionalne kompetencije zaposlenika, a timski projektni rad odgojiteljica i stručnih suradnica usmjeriti na stalno promišljanje, istraživanje, mijenjanje i unapređivanje kvalitete odgojne prakse. Kroz različite oblike grupnih refleksija i prezentacija iskustava iz prakse dobre ideje dijeliti i širiti među sustručnjacima, a intenzivnim mentorskim radom sa studentima na stručnoj praksi, pripravnicima u okviru stažiranja i pristupnicima na stručnim ispitima osnaživati ih za njihov budući kvalitetan rad. Osnaživanje osobnih i profesionalnih kompetencija za model djelovanja u razvijanju što kvalitetnijeg vrtića i odgojno-obrazovnog procesa, razvijanje kompetencija u području refleksivne prakse za samoprosudbu usklađenosti.